.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسانه ها راحترين راه ارتباطي مردم و مسولين هستند
رسانه ها راحترين راه ارتباطي مردم و مسولين هستند

شمال نيوز-خبرنگاران مازندراني در قالب تور صنعتي معدني تجاري از واحدهاي مختلف توليدي بازديد كردند

به گزارش خبرنگار شمال نيوز-تور صنعتي معدني تجاري خبرنگاران  كه به همت روابط عمومي سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران برگزار شد

در اين تور از كارخانه هاي جويبار لوله ،مازرون فوم وهلي خودرو در شهرك صنعتي بشل سوادكوه و شهرك صنعتي جويبار توسط خبرنگاران بازديد گرديد و با مشكلات و موانع و رشد صنعتي واحدها از نزديك آشنا شدند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران با تقدیر از زحمات بی‌شائبه رسانه‌های مازندران که برای توسعه استان گام‌های موثری برداشتند، اظهار داشت:راحت‌ترین و ارزانترين مجرای ارتباطی با مخاطبان اصحاب رسانه و مطبوعات هستند.

وی ادامه داد: در ماه گذشته 291 مورد گزارش، انتظارات، مطالبات و استراتژی‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت از سوی رسانه‌ها منتشر شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در صدد هستیم تا تور صنعتی خبرنگاران در مازندران تداوم یابد، تصریح کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن تور معدنی خبرنگاران در برنامه‌های صنعت، معدن و تجارت مازندران قرار دارد.

هاشم‌پور با اشاره به اینکه در سالی که با شعار حمایت از کار، سرمایه و تولید ملی مزین شده نشان از دغدغه رهبری است، یادآور شد: رهبری در فرمایش‌های اخیرشان به اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند که این نگاه هوشمندانه ایشان باید تبیین شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران به تحریم‌های اخیری که دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی در نظر گرفت اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال مهار فعالیت‌های اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه رهبری در پایان برنامه چهارم توصیه بر خارج شدن از وابستگی نفتی در کشور داشتند، یادآور شد: در خلال برنامه پنجم توسعه باید از مهمانی لوله‌های نفتی خارج شویم، عایدات مربوط به نفت باید در جای دیگر مانند برج سازی‌ها هزینه شود.

هاشم‌پور تحریم دشمن را در کاهش درآمد نفتی، گمرکی و مالیاتی دانست و ادامه داد: مواد اولیه بسیاری از واحدهای تولیدی وارداتی است و با اجرای تحریم‌ها با کاهش درآمد گمرکی مواجه می‌شویم.

وی به بحث افزایش قیمت مرغ در کشور پرداخت و گفت: به دلیل وارداتی بودن بیش از 93 درصد نهاده‌ها شاهد افزایش قیمت در کشور بودیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه رسانه‌ها به صورت واقعگرایانه در انعکاس اخبار بکوشند، بیان داشت: فضای جامعه به نوعی از سوی رسانه‌ها ترسیم شود تا مرد در آرامش روانی قرار گیرند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران رسانه‌ها را کمک حال دولت و مردم دانست و ادامه داد: نقد منصفانه و انعکاس واقعی اخبار از سوی رسانه‌ها اهتمام شود.

هاشم‌پور به تسهیلات 300 میلیارد تومانی سرمایه در گردش واحدهای صنعتی در سطح ملی اشاره کرد و یادآور شد: سهم مازندران در این تسهیلات 9 میلیارد تومان است و در این بخش با بانک‌ها در حال مذاکره هستیم.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت متبوع و بانک توسعه ملی برای تسهیلات 10 میلیارد تومان منعقد شد که هنوز برش استانی آن مشخص نیست.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه صادرات مازندران در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه با افزایش 63 درصدی مواجه بود، اضافه کرد: سال گذشته 83 میلیون دلار از گمرکات صادرات داشتیم که امسال این رقم به 136 میلیون دلار رسید.

این مسئول با تاکید براینکه واحدهای تولیدی مازندران در تحقق شعار حمایت از تولید و کار وسرمایه ایرانی اهتمام دارند، متذکر شد: شهریور امسال با افتتاح واحد صنعتی که ایربک" کیسه هوای خودرو" تولید می‌کند مواجه هستیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.